-
Dienst Burgerzaken (bevolking & burgerlijke stand)
Administratief Centrum
Brusselsestraat 25
1840 Londerzeel- 052 30 36 16
- burgerzaken@londerzeel.be
Attesten en bewijzen
Online downloaden via Mijn Burgerprofiel
meteen ontvangen via Mijn Burgerprofiel
- attest (bewijs) van gezinssamenstelling
- attest (bewijs) van hoofdverblijfplaats (woonst / inschrijving)
- attest (bewijs) van hoofdverblijfplaats (woonst / inschrijving) met historiek
- attest (bewijs) van Belgische nationaliteit
- attest (bewijs) van leven
- attest (bewijs) van wettelijke samenwoning
- attest (bewijs) van verblijfplaats met het oog op een huwelijk
- attest (bewijs) van wijze van teraardebestelling en/of rituelen
- attest (bewijs) van Belgische kiezer
- uittreksel uit het bevolkingsregister
Dit is gratis.
Je hoeft dus niet meer naar het loket te komen.
Je kunt deze attesten enkel verkrijgen als de informatie op jou betrekking heeft.
Aanvragen en afhalen bij de snelbalie
e-loket: Attesten en bewijzen aanvragen
Vraag het attest aan bij de dienst Burgerzaken via het e-loket, e-mail of telefoon.
Afhalen kan aan de snelbalie vanaf de volgende werkdag.
Aanvragen via het loket na afspraak
Je kan deze attesten persoonlijk aanvragen na afspraak met het loket van de dienst Burgerzaken. Je ontvangt het attest onmiddellijk.
Wat meebrengen?
Breng bij het afhalen aan het loket het volgende mee:
- identiteitskaart (eID) (of verlies/diefstalverklaring)
- eventueel: volmachtformulier en kopie identiteitskaart (eID)
Je kunt dit attest enkel verkrijgen als de informatie op jou betrekking heeft. Het wordt enkel meegegeven op vertoon van je identiteitskaart (eID).
Kun je het bewijs niet zelf afhalen? Dan moet wie het attest in jouw plaats afhaalt, een volmachtformulier en een kopie van jouw identiteitskaart (eID) voorleggen.
Kostprijs?
2 euro