Heb je persoonlijke, relationele of familiale problemen (zoals problemen met je partner, opvoeding van de kinderen, de opvang voor de ouders, verslaving, eenzaamheid...)? Dan kan de maatschappelijk werker van het Welzijnsloket je een luisterend oor bieden. We zoeken samen met jou naar de beste oplossing. Dit kan bijvoorbeeld betekenen dat we je doorverwijzen naar een gespecialiseerde organisatie of persoon.
Procedure
Bij het Welzijnsloket ben je welkom op afspraak.
Kom je voor de eerste keer langs of heb je een acute vraag? Dan kan je vrij langskomen of telefonisch contact opnemen tijdens de openingsuren van het Administratief Centrum. Een maatschappelijk werker luistert naar je vraag en helpt je op weg.
Al onze medewerkers hebben beroepsgeheim. Zij mogen geen informatie doorgeven over wie ze helpen of waarvoor, tenzij je hiervoor uitdrukkelijk de goedkeuring geeft.
Wat heb je nodig?
Breng het volgende mee:
- identiteitsbewijs: identiteitskaart (eID), diefstal/verliesverklaring, attest van immatriculatie, bijlage 35…
Bedrag
Gratis.