De Gemeente Londerzeel wil iedereen een kwaliteitsvolle dienstverlening aanbieden.
Wil je iets melden, een suggestie doen of ben je niet tevreden … Dan kan je gebruik maken van deze mogelijkheden:
Een probleem op het openbaar domein melden
Een verzakt voetpad, put in de weg, omgevallen verkeersbord, beschadigd straatmeubilair, hinder door openbaar groen, ... Voor al deze zaken, maak je een melding via ons meldpunt.
Voor deze melding moet je beveiligd aanmelden met ItsMe of je eID. Je kan daarna je melding opvolgen.
Een vraag stellen of suggestie doen
Vind je niet wat je zoekt? Heb je een vraag over onze dienstverlening? Wil je een suggestie doen aan ons bestuur of onze diensten? Gebruik ons formulier voor vragen en suggesties.
Een klacht indienen
Ben je niet tevreden over een dienst van de Gemeente Londerzeel of over hoe je werd geholpen? Laat het ons weten. We bekijken elke klacht aandachtig en zoeken samen naar een oplossing. Klik door om meer te lezen over onze aanpak.
Iets melden bij onze partners
Dienstverlening waarvoor het gemeentebestuur beroep doet op andere partners, zoals openbare verlichting, huisvuilophaling of sluikstort meld je rechtstreeks bij hen.
- Vraag of melding over de afvalophaling? Contacteer Incovo
- Een sluikstort? Meld het via Incovo
- Snoeihout, groot restafval of asbest ophalen? Vraag een ophaling via Incovo
- Straatverlichting defect? Bel 0800 6 35 35 of meld via www.straatlampen.be
- Storing aan de waterleiding of een waterlek? Contacteer De Watergroep
- Gasgeur? Bel 0800 65 065 of meld via www.fluvius.be
- Storingen of defecten aan het elektriciteitsnetwerk? Bel 078 35 3500 of meld via www.fluvius.be
- Nest van wespen of hoornaars? Contacteer Brandweerzone Vlaams-Brabant West
- Meldingen over gewestwegen (bv. A12)? Gebruik www.meldpuntwegen.be