-
Dienst Communicatie
Voormalige OCMW-gebouw
Mechelsestraat 55
1840 Londerzeel- 052 30 36 16
- communicatie@londerzeel.be
UiTinLonderzeel
Zet je activiteit in UiTinLonderzeel!
Organiseer je een leuke activiteit en wil je dat bekend maken?
Dat doe je door je activiteit in de UiTdatabank in te geven.
De activiteit verschijnt dan in UiTinLonderzeel op www.londerzeel.be, in de Londerzeel-app, UiTinVlaanderen, het digitaal informatiebord (ledbord) op het Heldenplein (twee weken vóór de activiteit) en nog heel wat andere publicatiekanalen van de UiTdatabank.
Alle activiteiten die voor de deadline in UiTinLonderzeel staan, worden ook opgenomen in de volgende editie van het Gemeentelijk Informatieblad Londerzeel (GIL).
Hoe voer je een activiteit in?
Dat is vrij eenvoudig. Als je het een paar keer gedaan hebt, weet je al snel hoe het werkt.
- Surf naar UiTdatabank.be.
- Meld je aan. De eerste keer moet je nog een nieuwe account aanmaken.
- Vanaf nu kan je je activiteiten beginnen invoeren.
- Heb je vragen? Mail dan naar vragen@uitdatabank.be of contacteer de Communicatiedienst van de Gemeente Londerzeel.
Activiteit geannuleerd of uitgesteld?
Breng je publiek in enkele klikken op de hoogte. Via de knop 'status wijzigen' kan je voor toekomstige activiteiten aangeven of het:
- doorgaat
- uitgesteld is
- geannuleerd is
Hoe doe je dat?
Op de detailpagina van je ingevoerde activiteiten of locaties vind je nu een knop ‘status wijzigen’. Deze knop brengt je naar een pagina waar je de status voor de verschillende tijdsloten voor je evenement of locatie kan aanpassen.
Optioneel kan je een reden meegeven voor de gewijzigde status.