Nieuws – Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Deel deze pagina

Fiberklaar legt een glasvezelnetwerk aan

Na de succesvolle informatiecampagne en huisbezoeken, is het Vlaams nutsbedrijf Fiberklaar samen met aannemer Solutions30 gestart met de aanleg van een nieuw, open glasvezelnetwerk in Londerzeel. Dat huisbezoeken en de aanleg van het netwerk houden geen enkele verplichting in. Je kiest zelf of je een fiberaansluiting laat plaatsen. Dat gebeurt helemaal gratis. Je kan dan later nog beslissen of je een abonnement neemt bij een van de deelnemende internetproviders.

De huisbezoeken zijn noodzakelijk om te kijken waar de fiberkabel kan binnenkomen in de woning en waar de fibercontactdoos kan geïnstalleerd worden. De technici dragen tijdens de huisbezoeken een fluohesje met het logo van Fiberklaar en hebben een legitimatiebadge.

Waar wordt er gewerkt?

De werken worden in fases uitgevoerd. Drie tot 5 dagen voor er in je straat wordt gewerkt, krijg je een brief om je te verwittigen over de verwachte hinder. 

Vragen

Met vragen, opmerkingen of klachten, kan je terecht bij de helpdesk van aannemer Solutions30 of Fiberklaar:

    • vragen over de aanleg van de kabel, de huisbezoeken en eventuele klachten over schade of andere problemen richt je aan solutions30@fiberklaar.be of bel naar 0800 15 905 
    • voor alle vragen over fiber en Fiberklaar, kan je contact opnemen met service@fiberklaar.be of bellen naar 078 31 99 87