Nieuws – Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Deel deze pagina

Fiberklaar start met huisbezoeken

Na de succesvolle informatiecampagne, start het Vlaams nutsbedrijf Fiberklaar samen met aannemer Solutions30 met de aanleg van een nieuw, open glasvezelnetwerk in Londerzeel. Vanaf dinsdag 10 januari beginnen de technici met het inspecteren van de woningen om te zien hoe de glasvezelkabel het best de woning binnenkomt. Dat bezoek houdt geen enkele verplichting in. Je kiest zelf of je een fiberaansluiting laat plaatsen. Dat gebeurt helemaal gratis. Je kan dan later nog beslissen of je een abonnement neemt bij een van de deelnemende internetproviders.

De huisbezoeken zijn noodzakelijk om te kijken waar de fiberkabel kan binnenkomen in de woning en waar de fibercontactdoos kan geïnstalleerd worden. De technici dragen tijdens de huisbezoeken een fluohesje met het logo van Fiberklaar en hebben een legitimatiebadge.

De huisbezoeken zullen verschillende weken in beslag nemen. Het kan dus wel even duren voor de aannemer bij jou komt aanbellen. Als je niet thuis bent, laat de aannemer een kaartje achter om een afspraak te maken. Je krijgt ook een brief in de bus waarmee je meteen een huisbezoek kan plannen. 

Start van de werken

De werken starten pas na de huisbezoeken. Drie tot 5 dagen voor er in je straat wordt gewerkt, krijg je een brief om je te verwittigen over de verwachte hinder. 

Vragen

Met vragen, opmerkingen of klachten, kan je terecht bij de helpdesk van aannemer Solutions30 of Fiberklaar:

    • vragen over de aanleg van de kabel, de huisbezoeken en eventuele klachten over schade of andere problemen richt je aan solutions30@fiberklaar.be of bel naar 0800 15 905 
    • voor alle vragen over fiber en Fiberklaar, kan je contact opnemen met service@fiberklaar.be of bellen naar 078 31 99 87